Marketingowe i logistyczne aspekty zarządzania przedsiębiorstwem

  • promocja
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 7,28 zł 9,09 zł 7.28
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
ilość szt.
dodaj do przechowalni

Opis

(...) W książce odpowiada się na wiele pytań nurtujących menedżerów przedsiębiorstw w zakresie aspektów marketingowych i logistycznych  zainteresowanych rozwiązywaniem poszerzających się szybko współzależności, wręcz komplementarności, marketingu i logistyki. Marketing spełnia bowiem ważną rolę w kreowaniu procesów logistycznych, we wszystkich jego fazach sfery realnej. Urzeczywistnia się to w organizacji przedsiębiorstwa, a szczególnie w realizacji jego strategicznych celów, jako nowoczesnej koncepcji zarządzania marketingowo-
-logistycznego...

(z recenzji prof. dr. hab. Romualda Mańkowskiego)

     Wydanie: 1 2012

     Stron: 190

     ISBN: 978-83-7051-657-4

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl