Niektóre problemy wczesnej edukacji
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Reforma oświatowa z 1999 roku wprowadziła wiele radykalnych zmian w realizacji wczesnej edukacji szkolnej. W pierwszych latach po jej wprowadzeniu panował duży sceptycyzm, co do poszczególnych zmian i niemal totalna ich krytyka. Prawdą jest i to, że nauczyciele nie byli przygotowani na te zmiany, podobnie jak i uczelnie przygotowujące nauczycieli tego poziomu edukacji. Potwierdzają to różnorodne badania naukowe, jak i dyskusje na konferencjach naukowych, czy w środowiskach nauczycielskich. Jedną z nich było wprowadzenie oceny opisowej, co spotkało się z krytyką nie tylko nauczycieli, ale i rodziców. Obecnie krytyka ta ucichła, co nie oznacza, że wszystkim odpowiada to rozwiązanie. Książka ta składa się z tekstów o charakterze teoretycznym i badawczym. Ich autorami są znani i cieszący się autorytetem profesorowie i doświadczeni nauczyciele akademiccy, zajmujący się profesjonalnie edukacją wczesnoszkolną i przedszkolną. (fragment Wstępu)
Wydanie: 1 2016
Stron: 330
ISBN: 978-83-64415-05-0