Polska myśl pedagogiczna po 1918 roku

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 5,86 zł 5.86
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
ilość szt.
dodaj do przechowalni

Opis

Publikacja jest opracowaniem o dużych walorach poznawczych, edukacyjnych i społecznych. Poznawczych dlatego, że pozwala na solidne zgłębienie problematyki pedagogicznej funkcjonującej po odzyskaniu niepodległości, edukacyjne jest dopełnieniem przedstawionych treści poznawczych i polega na jasnym zaprezentowaniu poglądów pedagogów polskich...

W okresie dwudziestolecia międzywojennego w polskiej pedagogice funkcjonowało wiele nurtów wychowania. Wśród nich dominowały dwie koncepcje wychowania: narodowa i obywatelska. Najwybitniejszym zwolennikiem koncepcji narodowej był L. Zarzecki, zaś koncepcji obywatelskiej K. Sośnicki i Z. Mysłakowski. Porównując ten okres w historii wychowania z innymi okresami historycznymi należy podkreślić wielki jego udział w budowie polskiego modelu wychowania.

     Wydanie: 3 2009
     Stron: 198
     ISBN: 978-83-7051-550-8

Pliki do pobrania:

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl