Teoretyczne i praktyczne aspekty edukcji plastycznej w Polsce w XX i XXI wieku
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Problematyka publikacji dotyka rozważań nad czynnikami mającymi wpływ na konstytuowanie się koncepcji edukacji plastycznej w Polsce po drugiej wojnie światowej, skoncentrowano się na ukazaniu roli działań artystycznych realizowanych w sytuacjach edukacyjnych. Autorka odwołuje się do działań grupy pARTner reprezentującej w pierwszej połowie lat 80. najbardziej progresywny nurt w edukacji plastycznej. Wybór ten podyktowany został czytelnością propozycji, które w przypadku tej grupy przyjęły formę programu o jasno sprecyzowanych założeniach teoretycznych i wyraźnych inklinacjach edukacyjnych, oraz siłą oddziaływania na środowiska naukowe i nauczycielskie powiązane z edukacją plastyczną.
(z recenzji prof. dr. hab. Eugeniusza Józefowskiego)
Wydanie: 1 2017
Stron: 208
ISBN: 978-83-7545-878-7